Český jazyk a literatura |
Poznáš slova příbuzná a vyhledáš je v textu. (vyhledává v textu slova příbuzná)
Odůvodňuješ a píšeš správně i/y po obojetných souhláskách ve vyjmenovaných slovech. (odůvodňuje a píše správně i/y po obojetných souhláskách ve vyjmenovaných slovech)
Rozlišuješ slovní druhy. (rozlišuje slovní druhy v základním tvaru)
Píšeš správně jednoduchá sdělení. (píše věcně i formálně správně jednoduchá sdělení)
Pracuješ tvořivě s různými texty. (pracuje tvořivě s literárním textem podle pokynů učitele a podle svých schopností) |
vyjmenovaná slova a slova k nim příbuzná
obojetné souhlásky, vyjmenovaná slova po M
částice
souvislé a srozumitelné písemné sdělení, formální úprava textu - psaní e-mailu.
volná reprodukce přečteného nebo slyšeného textu, dramatizace, dokončování a přetváření textu |
Osobnostní a sociální výchova, kreativita - cvičení pro rozvoj základních rysů kreativity. |
Anglický jazyk |
Zopakuje a použije slova a slovní spojení, se kterými se v průběhu výuky setkal.
Rozumí obsahu jednoduchého krátkého mluveného a psaného textu.
Píše slova na základě textové a vizuální předlohy. |
Opakování a procvičování slovní zásoby související se sporty a zájmovými činnostmi.
Názvy hudebních nástrojů. Sloveso can v otázce a záporu. Postupné osvojování slovní zásoby souvisejícím s jídlem.
Poslech a čtení článků z učebnice. Využití krátkých videí na internetu.
Dokončení tematického celku sporty, koníčky, sloveso can – psaní krátkých vět. |
|
Člověk a jeho svět |
Řešíš a tvoříš slovní úlohy. (řeší a tvoří úlohy, ve kterých aplikuje a modeluje osvojené početní operace)
Využíváš výhodného počítání. (využívá při pamětném i písemném počítání komutativnost a asociativnost sčítání)
Písemně sčítáš a odčítáš čísla do 1000. (provádí písemné početní operace v oboru přirozených čísel)
Zaokrouhluješ přirozená čísla a odhaduješ výsledky. (zaokrouhluje přirozená čísla, provádí odhady a kontroluje výsledky početních operací v oboru přirozených čísel)
Zpaměti sčítáš a odčítáš dvojciferná čísla. (provádí zpaměti sčítání a odčítání dvojciferných čísel)
Zpaměti násobíš a dělíš čísla do 100. (provádí zpaměti násobení a dělení v oboru malé násobilky)
Pojmenuješ vybrané rodáky, kulturní či historické památky a významné události Prahy. (pojmenuje některé rodáky, kulturní či historické památky, významné události regionu)
Převyprávíš vybrané pražské báje a pověsti. (interpretuje některé pověsti nebo báje spjaté s místem, v němž žije)
Znáš zásady zdravého životního stylu. (projevuje vhodným chováním a činnostmi vztah ke zdraví) |
řešení a tvorba slovních úloh o běžných situacích, které děti znají
principy asociativnosti a komutativnosti sčítání a odčítání
Písemně sčítáš a odčítáš čísla do 1000. (provádí písemné početní operace v oboru přirozených čísel)
Zaokrouhluješ přirozená čísla a odhaduješ výsledky. (zaokrouhluje přirozená čísla, provádí odhady a kontroluje výsledky početních operací v oboru přirozených čísel)
Zpaměti sčítáš a odčítáš dvojciferná čísla. (provádí zpaměti sčítání a odčítání dvojciferných čísel)
Zpaměti násobíš a dělíš čísla do 100. (provádí zpaměti násobení a dělení v oboru malé násobilky)
kultura a historie Prahy - Josefov
pražské báje a pověsti - Golem
zásady zdravého životního stylu |
Osobnostní a sociální výchova, rozvoj schopnosti poznávání - dovednosti pro učení a studium.
Osobnostní a sociální výchova, rozvoj schopností poznávání - řešení problémů. |
Kultura ducha a těla |
Znějící hudbu vyjádříš pohybem, hrou na tělo nebo taktováním. (reaguje pohybem na znějící hudbu, pohybem vyjadřuje metrum, tempo, dynamiku, směr melodie)
Zvládáš gymnastická cvičení. (zvládá v souladu s individuálními předpoklady jednoduché pohybové činnosti jednotlivce nebo činnosti prováděné ve skupině; usiluje o jejich zlepšení)
Využíváš různé výtvarné techniky a materiály. (v tvorbě projevuje své vlastní životní zkušenosti, uplatňuje při tom v plošném i prostorovém uspořádání linie, tvary, objemy, barvy, objekty a další prvky a jejich kombinace) |
pohybový doprovod znějící hudby
hra na tělo
taktování
činnosti napomáhající ke splnění očekávaných výstupů; vzdělávací obsah se prolíná všemi výstupy
gymnastika, základy akrobacie (průpravná cvičení pro kotoul vpřed; kotoul vpřed), přeskok (nácvik odrazu z můstku na nízkou švédskou bednu), cvičení na žebřinách
různé výtvarné techniky a postupy výtvarného vyjadřování, kresba, malba a prostorová tvorba, hra s barvou, experimentování s různými výrazovými prostředky a materiály |
Osobnostní a sociální výchova, osobnostní rozvoj, sebepoznání a sebepojetí – poznávání vlastních fyzických a psychických možností ve sportu.
Osobnostní a sociální výchova, osobnostní rozvoj, kreativita - rozvoj schopností a dovedností výtvarného vyjádření. |